Sider

onsdag den 15. februar 2017

WINTER DAYS

Det er virkelig et skiftende vejr for tiden. I dag vågnede jeg op ved at solen skinnede mig så fint i hovedet og det fydte bare kroppen med glæde. Den anden dag vågnede jeg dog op ved at jeg frøs som en sindssyg og der lå sne udenfor. Det er helt vildt hvor meget det skifter.

Jeg elsker vinteren selvom det til tider kan være super kedeligt med alle de forsinkelser og forkølelser. Men det er simpelthen så inspirerende at se hvordan det hele ændres og folk tilpasser sig de kolde omgivelser. Dog er det ret deprimerende med sne i  Februar, når man hellere vil se solen og se naturen begynde at blomstre op.
Jeg er meget fascineret af frosten og den måde, den ligger sig på græsset, blandende og alt andet. For ikke at nævne sne. Jeg synes det er noget af det smukkeste.

Derfor har jeg naturligvis været ude og tage nogle super lækre billeder - ENJOY








I ønskes alle en dejlig dag
//SBF-FOTO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar