Sider

onsdag den 19. april 2017

FORÅRSFORNEMMELSER

Så kom foråret endelig. Alle blomster og træeer er begyndt at springe ud, hvilket påvirker humøret, trætheden og energien helt enormt. Det er så dejligt, at kunne få noget ordentligt ud af dagen, når man ikke længere er træt og udkørt allerede kl. 19.

Men det stadig hårdt at komme op og igang. Jeg er helt igennem træt, jeg har ingen energi og jeg er konstant udkørt, men det har jeg tænkt mig at gøre noget ved, for jeg har en ret vild idé om at det grundlæggende er fordi jeg spiser forkert, stresser rundt derhjemme, lader arbejdet gå mig på og får alt, alt, alt for lidt motion. Og det skal være slut nu.

Jeg har for min egen skyld lavet et motions skema som kan hænge fremme og give mig dårlig samvittighed hvis ikke jeg får trænet. Målet er at jeg skal træne eller bevæge mig minimum 3 gange om ugen. Skemaet sender jeg gerne hvis blot du skriver mig en mail.
Dog er det sindssygt vigtigt ikke at gå i gang med alle ting på en gang. Man kan ikke spise sundt, sove mere, motionere mere og gøre det bedre på arbejdet og derhjemme på en gang. Man bliver nød til at vælge nogle fokus områder og når der så er styr på det, så finder man nogle nye fokuspunkter.

Mine fokuspunkter er i denne tid: Motion, altså at komme ind i en teglmæssig træningsrutine med faste dage også er det at spise sundere.

Men for at få humøret lidt op får i her lidt billeder der kan bringe glæden og varmen lidt frem.








Skemaet til at komme i gang med træningen kan du få ved at sende en mail til:
ml-sofiesverden@hotmail.com

//Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar