Sider

mandag den 11. juli 2016

WE ARE DÚNÉ !

Som nogle af jer ved eller kan regne ud, udfra mine sidste billeder på instagram, så fik jeg lov til at følge mit yndlingsband Dúné på Vig festival. Der fik jeg lov til at følge dem backstage, inden de skulle på scenen og derudover fik jeg også lov til at komme med på scenen og tage billeder der.

Det var en super fed oplevelse. De er super flinke og har den vildeste energi på scenen, som smitter af på publikum. De formår altid at lave de vildeste koncerter og man kan ikke undgå at blive fan, hvis man ikke allerede er det.

Tjek dem ud på youtube. Hør en af deres seneste udgivelser; Never Be Alone lige HER !
Derudover kan du også finde dem på facebook, hvor de opdatere om hvad der sker, ligger billeder og fede videoer op.

Her er en lille del af de billeder jeg fik taget - ENJOY













Rigtig god dag til jer alle
//SBF-FOTO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar