Sider

onsdag den 22. juli 2015

VIG FESTIVAL 2015

Så er Vig Festival overstået for i år. Det er med blandede følelser, for det var så fedt, sjovt og meget lærerigt, samtidig med at det var sindssygt hårdt! Men jeg savner det allerede :)

Jeg er nu startet på arbejdet igen og det er så hårdt at komme igang igen. Man skulle ikke tro det, men det er det. Jeg har flere timer nu end jeg nogensinde har haft før hvilket jeg elsker! Det er så fedt! 
Men når man arbejder også kommer træt hjem er der ikke meget tid eller overskud til billeder - desværre ! Det regner jeg dog med at der kommer løbende, når jeg vender mig til at arbejde meget :D

Men nu skal der gang i festen igen. Jeg lever Vig Festival 2015 op igen med en masse billeder, og de kommer lige her - ENJOY

Christopher

Dizzy Mizz Lizzy

Italobrothers

Kato

Medina

Scarlet Pleasure

To many left hands

Det var startskudet, der lød - mange flere billeder i vente!

Rigtig god aften til alle
//SBF-FOTO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar